Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Teraz jest N wrz 15, 2019 3:54 pm



  • Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
    Autor Wiadomość
     Tytuł: Stragan Kurtza
    PostNapisane: N mar 31, 2019 3:56 pm 
    Przybysz
    Przybysz
    Offline

    Posty: 5
    Obrazek

    Obrazek


    Tam gdzie największy gwar i tłok, no może zaraz po karczmie, tam swoje stanowisko ma popielec Kurtz. Spory stragan zaopatrzony w wiele rzeczy. Od prostych przedmiotów jak narzędzia, przez broń, zabawki (nie tylko te dla dzieci), ubrania, po materiały skończywszy.
    Jak mawia, jego motto to „U mnie znajdziesz wszystko, a to, czego nie znajdziesz, jestem w stanie załatwić za dodatkową opłatą.”
    Kurtz para się tam również swoimi wynalazkami w przerwach od obsługiwania klientów. Za wozem ma rozłożony swój mały warsztacik rusznikarski, gdzie od razu może zająć się usprawnieniem czyjejś broni palnej, zrobieniem lepszej amunicji czy montażem zamówionego dodatku na broń jak na przykład celownik optyczny.
    U popielca można również dostać niektóre rzeczy „spod lady”. Popielec ma dostęp do czarnego rynku. Zna się z szemranymi osobnikami i jest w stanie załatwić towary o mniejszej legalności, czy po prostu trudniejszej pozyskiwalności. Zazwyczaj za dodatkową opłatą i na zamówienie. Jest w stanie również zapewnić dostęp do informacji czy samych informatorów.
    Pod nieobecność popielca straganu i biznesu pilnuje jego golem, który jednocześnie jest w stanie zarówno obezwładnić potencjalnego złodzieja, jak i wycenić oraz sprzedać towar i pobrać zapłatę zgodnie z zaprogramowanym przez Kurtza algorytmem, który za okazaniem symbolu bractwa nakłada na towar kilkuprocentowy rabat.
    Kiedy Popielec wyrusza na misję z swoim wiernym towarzyszem – Kwantowym Golemem Bojowym – wtedy zamyka dorobek w schowku w wozie. Ten zabezpieczony jest nie dość, że systemem alarmowym w razie próby włamania, niekonwencjonalnym zamkiem wymagającym magii inżynierskiej, hasłem znanym jedynie Kurtzowi, mechanizmem rozpoznającym siatkówkę oka i głos, to dodatkowo, jeśli trzy z czterech zabezpieczeń zawiodą, wóz wyposażony jest w mechanizm, który namierzy potencjalnego złodzieja i pośle w niego pociski obezwładniające, niezależnie czy rozpozna członka bractwa czy obcego. Te po zetknięciu z celem głowica naboju rozpada się emitując potężny impuls elektryczny. Pocisk wbija się płytko pod skórę i razi prądem przez najbliższe 10 minut uniemożliwiając odzyskanie kontroli nad mięśniami. Następnie kondensatory rozładowują się, a całe wydarzenie od aktywacji systemów obronnych zapisane jest na specjalnej konsoli skrytej w innym schowku.


    Obrazek



    Obrazek


    Profil Gracza

    Prywatne wiadomości OOC i IC, niezależnie od postaci, proszę kierować na konto główne. Proszę uwzględniać jaka postać otrzymała wiadomość IC.
    Góra
      Zobacz profil  
     
    Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
    Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

    Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


    Kto przegląda forum

    Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


    Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
    Nie możesz odpowiadać w wątkach
    Nie możesz edytować swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów

    Szukaj:
    Skocz do: